آمل ، خیابان هراز ، اولین ساختمان بعداز آفتاب ۸۴ ،طبقه اول

09124050367

جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

فرم صورت شما متناسب با چه مدل ابرویی است؟

خواندن این مطلب

3 دقیقه

زمان میبرد!

فرم صورت شما متناسب با چه مدل ابرویی است؟

مدت ها پیش به سلطنت ابروهای لاغر پایان یافته است – این روزها همه چیز در مورد ابروهای بزرگ و پهن است. این احتمال وجود دارد که شما یه مدتی است که به موچین خود استراحت داده باشید ، و اکنون که قوس های ابروهای شما مدتی برای رشد داشته است ، وقت آن رسیده است که فرمی را که به شکل صورت شما تناسب دارد پیدا کنید. یک چیز قطعی است:

مانند مدل مو ، برخی از ابروها برای برخی فرم های صورت بهتر است .اما چگونه می توان فهمید که به قوس ، منحنی ملایم یا ساختار صاف تری نیاز دارید؟ این یک علم است.اما ابتدا باید بفهمید که شکل صورت شما در واقع چیست.

چگونه فرم صورت خود را تشخیص دهیم؟
صورت های شکل الماس
شکل صورت شما شبیه الماس دارای چانه های باریک تر و استخوان گونه های پهن و بلند است. بسیار شبیه الماس واقعی ، بالای صورت شما اگر صورت الماسی شکل داشته باشید ، از گونه ها نیز باریک تر خواهد شد.

بهترین ابروها برای شما: شکل صورت الماسی دارید؟ به گفته کارشناسان ما یک ابرو خمیده با قوس زاویه دار امتحان کنید که به بلندتر شدن قسمت صورت شما کمک می کند. سنت ژان می گوید: “از آنجا که هدف این است که ظاهر پیشانی خود را باز کنید ، یک ابرو زاویه دار به خوبی کار می کند.

اگر فرم صورت شما دایره است
فرم صورت شما دایره است اگر طول و عرض صورت شما تقریباً برابربوده ودارای یک فک و چانه گرد هستید. هیچ زاویه یا لبه اصلی در این نوع چهره ها دیده نمی شود و استخوان گونه این افراد برجسته نیست. اگر عرض گونه شما پهن ترین قسمت از صورت شماست، احتمالا شکل صورت دایره دارید.به خانم هایی که صورت گرد دارند توصیه می کنیم هیچ زمان ابروهایشان را به صورت هلال آرایش نکنند و از این گردی صورتشان استفاده کرده و ابروی هشتی و یا رو به بالا انتخاب کنند. همیشه موقع آرایش و پرکردن ابرو سعی کنید برای ابروها زاویه ایجاد نمایید.

اگر فرم صورت شما مربع است
فرم صورت شما مربع است اگر پیشانی، گونه ها و فک عرض تقریبا برابری دارید. افراد دارای صورت مربع شکل دارای فک، کاملا زاویه دار هستند. صورت با فرم مربع، نسبت به فرم صورت دایره دارای انحنای کمتر است و این افراد فک پهن تر و برجسته تری هستند.مثل خانم های صورت گرد ابروهای هلال را انتخاب نکنند و با ابروهای حالت دار و رو به بالا زیبایی و تعادل صورت خود را حفظ کنند. ابروهای کوتاه برای این خانم ها مناسب نیست زیرا عرض صورت را بیشتر نشان می دهد پس بهتر است که طول ابروها را بلندتر بگیرید و ابروها باید کمی قوس داشته باشد.

اگر فرم صورت شما قلبی است
فرم صورت شما قلبی است اگر دارای پیشانی بلند و پهن و چانه تیزی هستید. صورت های قلبی تا حد زیادی شبیه فرم صورت دایره هستند ولی چهره های قلب شکل، پیشانی پهن تری دارند.خانم هایی که صورتی با فرم قلبی دارند جزو خانم هایی هستند که انواع فرم های ابرو به جز ابروهای روبه پایین برای صورت انها مناسب است اما بهترین فرم ابرو برای صورت قلبی شکل، ابروهای صاف است و این افراد باید از ابروهای زاویه دار به شدت خودداری کنند زیرا بر باریکی چانه و پهنی پیشانی تاکید می کند.

اگر فرم صورت شما بیضی است
فرم صورت شما بیضی است اگر طول صورت شما از عرض آن بیشتر است. بخش پایینی صورت افرادی که فرم صورت بیضی دارند، نسبت به بخش بالایی بلندتر است. این افراد دارای پیشانی پهن و فک گرد هستند.برای این فرم صورت مدل ابروهای هشتی و رو به بالا مناسب نیست. مدل ابروی صورت هایی با فرم بیضی ، ابروهایی است که در قسمت 2/3 به سمت گوشه های صورت و یا متمایل به پایین باشد.

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



دسته بندی مطالب

محصولات جدید

آموزش خصوصی (ریموو)
تومان
6,900,000
آموزش خصوصی (میکروبلیدینگ)
تومان
25,000,000
ورکشاپ (میکروبلیدینگ)
تومان
10,500,000
پکیج ابرو (خصوصی)
تومان
25,000,000
ورکشاپ (چشم و لب)
تومان
10,500,000
پکیج لب و چشم (خصوصی)
تومان
25,000,000
پکیج ابرو (ورکشاپ)
تومان
10,500,000

جستجو کنید ...

آکادمی تخصصی آرایش داتم پری متو