آمل ، خیابان هراز ، اولین ساختمان بعداز آفتاب ۸۴ ،طبقه اول

09124050367

جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

میکروبلیدینگ

خواندن این مطلب

3 دقیقه

زمان میبرد!

میکروبلیدینگ

بیش از یک دهه پیش ، هنگامی که یکی از اطرافیانمان ابروهای خود را تاتو کرد ، نتیجه بسیار بد و غیر طبیعی به نظر می رسید. اما طی چند سال گذشته ، از زمان بازگشت ابروهای پررنگ تر و ضخیم تر ، محبوبیت میکروبلیدینگ بسیار زیاد شده است ، تعداد زیادی از ابزارها و تکنیک های جدید با ارائه ابروهایی با ظاهری جذابتر به صورت نیمه دائمی و کوتاه مدت به بازار معرفی شده اند. اکنون روش های مختلفی برای ایجاد جلوه کامل تر و ابروهای طبیعی تر تعریف شده بدون اینکه بخواهیم مداد چشم ، ژل ها و پودرهای خسته کننده را استفاده کنیم.

برای مروری بر خدمات مختلف ابرو ، و اطلاع از اینکه چه کاری نباید انجام شود (به هر حال این یک تعهد طولانی مدت است) نکاتی گفته میشود .

یکی از تخصصی ترین تکنیک ها میکروبلیدینگ است
“میكروبلیدینگ نوعی آرایش نیمه دائمی است كه برای تغییر فرم ، تقویت یا بازآفرینی ابرو استفاده می شود.” “میکروبلیدینگ برای کسی است که حالت طبیعی ابرو را ترجیح می دهد و همیشه آرایش نمی کند ، به این معنی است که این روش از موهای واقعی تقلید می کند.

” میکروبلیدینگ از یک ابزار دستی قلم مانند با تیغه ای تشکیل شده از سوزن برای ایجاد خطوط کاملا طبیعی در پوست میباشد . “

میکروبلیدینگ برای کسانی توصیه میشود که ، موهای ابرو بسیار نازک یا خیلی کم دارند ، زیرا این خطوط به تنهایی ممکن است خشن به نظر برسد و بهتر است لا به لای موهای طبیعی خود ابرو انجام شود تا نتیجه بهتری صورت بگیرد .

◊این تکنیک در مورد افرادی که پوست نازک و چربی دارند به خوبی کار نخواهد کرد. “با داشتن پوستی چرب ، خطوط روی پوست تار می شوند و کاملاً بهبود نمی یابند – نتیجه تقریباً شبیه ابرو خواهد بود ، اما بدون ماندگاری بالا.

سایه ابرو : “برای انجام این کار ما از یک سوزن استفاده می کنیم و این سوزن بسیار بسیار نازک است.” “این به اندازه میکروبلیداسیون تهاجمی نیست زیرا سوزن به جای برش زدن سوراخ هایی مانند میکروبلاد ایجاد می کند.

توجه
روکش نانو – که متفاوت از ابروهای نانو است – نمای ابرو مشابهی ایجاد می کند ، اما شامل یک ابزار دستی و یک سوزن بسیار ظریف برای ایجاد علائم مو مانند است. این روش مشابه میکروبلیدینگ است ، اما خطوط دقیق تر و جزئیات دقیق تری را ارائه می دهد. این روش آرایشی نیمه دائمی که به آن “میکرو سایه زنی” نیز گفته می شود ، با استفاده از ابزاری برقی یا دستی ظاهری شبیه به پودر ایجاد می کند .

دستگاه قلم مانندی که برای مه آلود شدن رنگدانه ها به پوست استفاده می شود ، کنترل آسان آن را فراهم می کند. ابرو با ساختار مشخص تری نسبت به میکروبلیدینگ ایجاد می کند ، و ابروهای پودری به طور معمول برای دو تا پنج سال نیاز به ترمیم ندارند. اگر کاندیدای میکروبلیدینگ نیستید ، سایه ابرو نه تنها گزینه مناسبی هستند ، بلکه همچنین می توانند برای اصلاح یا بهبود کار ابرو که دوست ندارید استفاده شوند.

اگر شما هم به هر دلیلی از فرم ابروهای خود راضی نیستید و به دنبال روش کارآمد برای بهتر شدن ابرو و چهره خود هستید و می خواهید به ابروهای کم‌ پشت و نازک خود فرم طبیعی و زیبایی بدهید پیشنهاد ما انجام میکروبلیدینگ ابرو در مرکز آرایش دائم پری متو می باشد.

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



دسته بندی مطالب

محصولات جدید

آموزش خصوصی (ریموو)
تومان
6,900,000
آموزش خصوصی (میکروبلیدینگ)
تومان
25,000,000
ورکشاپ (میکروبلیدینگ)
تومان
10,500,000
پکیج ابرو (خصوصی)
تومان
25,000,000
ورکشاپ (چشم و لب)
تومان
10,500,000
پکیج لب و چشم (خصوصی)
تومان
25,000,000
پکیج ابرو (ورکشاپ)
تومان
10,500,000

جستجو کنید ...

آکادمی تخصصی آرایش داتم پری متو