آمل ، خیابان هراز ، اولین ساختمان بعداز آفتاب ۸۴ ،طبقه اول

09124050367

جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

مزایای تتو دائم لب

خواندن این مطلب

2 دقیقه

زمان میبرد!

مزایای تتو دائم لب

آیا از استفاده روزانه خط لب و رژ لب خسته شده اید یا به نظر می رسد لب های شما خشک و پوسته پوسته شده است؟ آیا تابحال هر سال مبلغی را که برای خرید رژ لب خرج کرده اید؟ در این صورت ، ممکن است روش مناسبی برای شما داشته باشیم. تتوی لب دائمی می تواند ظاهر لب ها را به طرز چشمگیری بهبود بخشد و شکل مشخص و کامل تری به لب بدهد .

تتو از آنجا که باعث می شود خط لب های شما کاملاً برجسته شود ، نیازی به مداد خط لب را از بین می برد. یکی دیگر از مزایای فوق العاده شگفت انگیز دیگر این است که دیگر هرگز نگران ساییدگی ، رنگ پریدگی ، لکه زدن یا قرار گرفتن روی دندان نباشید. میخواهی بیشتر بدانی؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسیاری از مزایای تاتو لب ، به مطالعه ادامه دهید.

این روش برای چه کسانی مناسب است؟
هرکسی که بلافاصله پس از بیدار شدن به دنبال زیبایی و درخشش صبحگاهی است ، باید آرایش دائمی خود را در نظر بگیرد. اگر از لبهای نامتقارن ، ناهموار ، زخمی یا بسیار نازک رنج می برید ، نتیجه نهایی تتو لب دائمی را دوست خواهید داشت.

در نتیجه پیر شدن ، رنگ لب به طور طبیعی کم رنگ می شود. اگر به دنبال آن درخشش جوانی هستید ، افزودن رنگ دائمی به لب ها ، به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید. همچنین ، اگر پول خود را برای پروتزهای لب یا مواد پرکننده که زیاد دوام ندارند ، هزینه می کنید ، روشی را امتحان کنید که می تواند به مدت 3 سال دوام بیاورد.

به عنوان یک جامعه ، ما از دیرباز وسواس لب داریم. به نظر می رسد که افراد مشهور همیشه لبخند خیره کننده ای و عالی دارند.لب ها به نشان دادن دامنه احساساتی که در طول یک روز احساس می کنیم کمک می کنند. همچنین ، آنها دندانهای فرد را قاب می کنند و به او تقارن صورت می دهند. مطالعات نشان داده است كه افراد با لبهاي پر و كمان خوش فرم (نقاط بالاي لب بالا) براي ديگران جذاب تر به نظر مي رسند. اگر شما با فرم مناسب لب متولد نشده اید ، می توانید از طریق آرایش دائمی شکل خود را تقویت کنید.

عوارض تاتوی خط لب
همانطور که میدانید هر کاری همانقدر که مزایا دارد معایبی نیز دارد. انجام تاتوی خط لب نیز همانند دیگر کار ها دارای عوارضی است که از مهم ترین آن ها احتمال بروز عفونت، آلرژی و یا انتقال بیماری است که در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی و غیر استریل بودن لوازم تاتو ممکن است پیش بیاید اما زیاد نگران نشوید.

اگر شما برای انجام تاتوی خود به یک مرکز زیبایی معتبر مراجعه نمایید که همه ی نکات بهداشتی را رعایت می کند احتمال بروز این مشکلات را به صفر میرسانید.

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



دسته بندی مطالب

محصولات جدید

آموزش خصوصی (ریموو)
تومان
6,900,000
آموزش خصوصی (میکروبلیدینگ)
تومان
25,000,000
ورکشاپ (میکروبلیدینگ)
تومان
10,500,000
پکیج ابرو (خصوصی)
تومان
25,000,000
ورکشاپ (چشم و لب)
تومان
10,500,000
پکیج لب و چشم (خصوصی)
تومان
25,000,000
پکیج ابرو (ورکشاپ)
تومان
10,500,000

جستجو کنید ...

آکادمی تخصصی آرایش داتم پری متو